ietf

Ucretsiz Sayisal Loto

2002-02-17 14:52:55

Merhabalar;

Sizleri bir konu hakkýnda bilgilendirmek istiyorum. Hemde dolarlarla alakalý bir konuda... Bugüne kadar sayýsal loto oynarken hep kolonlar için para ödüyordunuz deðil mi ? Þimdi sizlere kolon parasý ödemeden bedava, internetten sayýsal loto oynamayý öðreteceðim. Tamamen ücretsiz oynuyorsunuz. Yani riske girmeden kazanýyorsunuz. Þaka deðil ! Kredi kartý bilgisi gibi bilgiler gerekmiyor. Çok güvenli ve tüm dünyada ünlü bir þirket ödüyor sizlere. Nasýl mý ?
1 ile 50 arasýnda 7 rakam seçiyorsunuz ve karþýlýðýnda milyonlarca dolar, italya tatili, araba, hediye çekleri gibi binlerce hediyeye ulaþýyorsunuz. Hem de ücretsiz. Üstelik sadece bir kere deðil hergün yeniden katýlabilirsiniz. Ne dersiniz, þansýnýzý deneyip milyonlarca dolar kazanmaya deðmez mi?

Ayrýntýlý bilgi için sitemize bekleriz...