procmail

Re: [I97] Kedves Laszlo es Janos

1998-05-07 04:06:35
IGAZ!!!
A mondatok IDEZETEK.
De ezt az elso ilyen jellegu levelemben leirtam.
Azt pedig hogy demagogia-e vagy nem, azt dontse el mindenki magaban.
Ha pedig nem tudsz ertelmesen megindokolni valamit,hogy mi mietr az ami
akkor inkabb foglalkozz azzal mi van a suliban es ne probalj frazisokkal
okoskodni.
                              Tisztelettel: Bunyevacz Mark

        Te meg engedd meg nekem, hogy utaljam, amikor szidjak az MSZP-t
meg a FIDESZ-t, kommunistaznak, es dicserik meg sajnaljak a regi MDF-et!
Ugyhogy legyszi ezt mindet tedd magadban, nekem ne kelljen olvasnom.

                Koszonettel:

                                                FM.